Jak bude naše spolupráce vypadat:
Obecná pravidla
- Nejdřív se domluvíme, jaké služby a za jakou cenu si objednáte. Placený čas začínám měřit až od chvíle, kdy mi schválíte rozsah prací a cenu. To platí pro dlouhodobou spolupráci i pro jednorázové zakázky.
- Fakturuji pouze čistý čas strávený prací pro klienty. Nejrůznější pauzy, čas strávený odpovídáním na poradnách apod. si započítávám do neplaceného času a na vaší faktuře se neobjeví.
- Do placeného času budu počítat všechny úkony spojené pouze s vaším e-shopem včetně komunikace, odpovídání na maily a telefonické dotazy a času na schůzkách. Neúčtuji čas před potvrzením rozsahu prací, cesty na schůzky, přípravu reportů, návodů a dalších materiálů, které použiji pro více klientů, a další úkony, které se netýkají jednoho konkrétního klienta. Na měření placeného času používám Toggl, ze kterého dostanete report odvedené práce.
- Pokud bude možné, abyste nějakou práci udělali sami a nemuseli platit můj drahý čas, dodám vám návod, jak postupovat a jen po vás práci zkontroluji a případně doladím. Když naopak cokoliv nebudete chtít řešit a budete to chtít radši zaplatit, můžete se na mě kdykoliv obrátit.
- Dohodnutý rozsah prací dodržím. Jedná se o minimální rozsah prací, které garantuji. Nejspíš pro vás odpracuji nějaký čas navíc. Pokud bych potřeboval hodinu a víc času nad rámec dohodnutých hodin, pošlu vám nabídku na zvýšení počtu hodin. Hodiny navíc vždy podléhají vašemu schválení. Fakturuji vždy jen to, co mi předem schválíte.
- Faktury budete dostávat na e-mail případně na více e-mailových adres dle dohody na začátku spolupráce. Splatnost faktur je 10 – 14 dnů od data vystavení.
- Od 1. 2. 2020 jsem plátcem DPH.
Dlouhodobá spolupráce
- Po dohodnutí měsíčního počtu hodin získáváte nárok na sníženou cenu práce oproti jednorázovým zakázkám. Tato hodinová sazba se vztahuje se i na hodiny objednané navíc v jednotlivých měsících nad rámec předem domluvené spolupráce.
- Základem úspěšné dlouhodobé spolupráce je dobře zpracované zadání a dohoda, jakým způsobem budeme vyhodnocovat výsledky. Měli bychom předem vědět, co je dobrý a co naopak špatný výsledek. Budu od vás tedy potřebovat pomoc se sestavením zadání.
- U dlouhodobé spolupráce dostanete výstupní mail s reportem výsledků, s přehledem odvedené práce a s plánem na další měsíc na začátku každého měsíce (do 10. dne v měsíci). K reportu dostanete v dalším mailu fakturu za dokončenou práci. U nových klientů můžu vyžadovat platbu předem.
- Výpovědní lhůta je u všech tarifů 1 měsíc. Ukončení spolupráce probíhá tak, že po obdržení výpovědi mailem dokončím práci v aktuálním měsíci a budu pro vás pracovat ještě jeden následující měsíc. Oba měsíce vyfakturuji a vaší povinností je uhradit faktury dle splatnosti, která je 10 – 14 dnů po vystavení a odeslání faktury.
- Pokud budou vaše faktury po splatnosti, je možné, že dám přednost práci pro klienty platící včas. Pokud víte, že z jakéhokoliv důvodu budete platit fakturu později, ozvěte se. Domluvíme se, kdy bude faktura zaplacená a čemu se budu věnovat, než peníze přijdou.
Jednorázové zakázky
- V dohodnutém termínu odvedu práci a pošlu vám e-mail s informacemi, co jsem udělal, jak by měly práce dále pokračovat a případně i nabídku, jak vám můžu být dále užitečný. Po mailu s výstupy vám pošlu fakturu za hotovou práci.
- Zakázky v rozsahu do 2 hodin fakturuji kompletně po dokončení. U zakázek v rozsahu nad 2 hodiny fakturuji 50 % z ceny předem. Zbylých 50 % fakturuji po dokončení prací.
- Konkrétní služby jsou od 1. 1. 2019 popsané na webu VladimirPrichystal.cz.
Služby zdarma
U služeb zdarma nepřijímám reklamace. 😉 Pokud chcete tuto práci ocenit, můžete mi dát hodnocení na Facebooku, nebo poslat referenci ke zveřejnění na webu na e-mail.